Locatie lijst

Antwoord: Het kan zijn dat de locatielijst nog niet volledig is opgehaald. Hiervoor kunt u het scherm naar beneden slepen om de lijst te updaten. Het kan ook mogelijk zijn dat u geen toegang meer hebt tot de locatie die u nodig heeft. Neem in dit geval contact op met de helpdesk van watertotaalbeheer.
Antwoord: Wanneer er een fout staat in de locatie lijst, neem dan contact op met de helpdesk van watertotaalbeheer. Zij kunnen dan actie ondernemen om dit probleem op te lossen.
Antwoord: Wanneer u de app opnieuw installeert, of wanneer u via instellingen de gegevens van de app verwijderd, verwijderd u ook de gegevens over de favorieten lijst. Deze zullen dan opnieuw opgehaald worden.
Antwoord: Let op dat u niet de favorieten filter heeft aanstaan. Wanneer de filter voor favorieten uit staat en u mist nog steeds locaties kan het zijn dat uw machteging voor deze locatie is ingetrokken. Wanneer dit het geval is, maar u hoort deze wel te hebben, kunt u contact opnemen met de helpdesk van Hydroscope.

Taken lijst

Antwoord: Mogelijk heeft u een filter aan staan die geen resultaten opleverd. Check of de filter "alle taken" wel een resultaat heeft. Ziet u dan nog geen taken maar zijn deze wel zichtbaar op watertotaalbeheer? Neem dan alstublieft contact op met de helpdesk van Hydroscope.
Antwoord: De app gebruikt een iets andere techniek voor het bepalen van het aantal dagen. Door deze alternatieve techniek wordt er anders afgerond, waardoor er in enkele gevallen een dag verschil in zou kunnen zitten.
Antwoord: Wanneer er data ontbreekt of foutief staat vermeld, zit er naar alle waarschijnlijkheid in de taak definitie. Graag vragen wij u contact op te nemen met de helpdesk van watertotaalbeheer zodat we uw probleem kunnen oplossen.

Uitvoeren van taken

Antwoord: Er zijn een aantal eisen waaraan een veld moet voldoen. Wanneer deze rode letters getoont worden, is er aan een of meerdere van deze eisen niet voldoen. Kijk in de handleiding voor de eisen van deze velden.
Antwoord: Wanneer het een taak niet lukt om te verzenden, zal de taak in de wachtrij geplaatst worden en zal een error melding getoont worden. In deze melding staat ook een foutcode in de vorm van "[Exxx-xxx]". Wanneer het verzenden blijft mislukken, neem contact op met de helpdesk van watertotaalbeheer en vermeld hierbij de error code.
Antwoord: Ja door de wachtrij te openen, een taak aan te klikken komt u in een scherm terecht waar u de data kunt aanpassen. Wanneer dit is gebeurt drukt u op de knop uitvoeren om op te slaan. Voor meer informatie kunt u kijken in de Handleiding.
Antwoord: Dit kunt u doen door op het synchronisatie icoon in de wachtrij te drukken. Voor meer informatie zie de Handleiding.

Bluetooth thermometer

Antwoord: De betreffende thermometers kunnen slechts met 1 bluetooth apparaat / instantie verbonden zijn. Zorg er dan ook altijd voor dat u de thermometer verbind met de app en niet vanuit de instellingen van uw mobiel apparaat. Heeft u hem toch via deze instellingen gekoppeld, verwijder dan deze koppeling. Wanneer u de thermometer uitschakeld wanneer deze is verbonden met de app, kan het zijn dat de app niet registreerd dat hij geen verbindng meer heeft. De app zal dan niet zoeken naar een thermometer. Om dit op te lossen kunt u de app volledig sluiten en opnieuw openen. (Weg swipen in het menu met alle openstaande apps). Ook is het belangrijk dat de app de benodigde bluetooth en locatie permissies heeft. Heeft u deze nog niet geaccepteerd? Ga dan naar de instellingen van uw apparaat en zoek daar de app op. Daar kunt u deze permissies toestaan. Bij de eerste keer openen van de app worden deze permissies gevraagd in de app. Werkt dit allemaal niet? Zorg er dan voor dat uw thermometer niet met een ander apparaat is verbonden. Om alle verbinden te verbreken kunt u de thermometer uit zetten en weer aan. Lost dit het probleem nog niet op? Kunt u de app opnieuw installeren. Dit lost soms ook verbindingsproblemen op. Ook kan het zijn dat de batterijen mogelijk leeg zijn, in dit geval dient u deze vervangen. Indien niks werkt kunt u met ons contact opnemen. Er zal dan gezocht worden naar een gepaste oplossing.
Antwoord: In het home scherm, de takenlijst en de invul formulieren ziet u rechts boven in beeld een bolletje te staan. Wanneer deze wit/grijs kleurt bent u niet verbonden. Kleurt deze blauw? Dan bent u succesvol met de thermometer verbonden en kunt u deze in de takenlijst gebruiken.
Antwoord: U kunt de gegevens uit een meting pas invullen wanneer de meting succesvol is afgerond. Stopt u de meting, of is tijdens de meting bijvoorbeeld de thermometer uitgevallen, is de meting niet volledig afgerond en zal de knop "invullen" niet verschijnen. In dit geval zal u een nieuwe meting moeten starten.
Antwoord: In de instellingen onder het kopje "meting" kunt u door middel van een schakelaar een vertraging aanzetten. Wanneer u deze aanzet krijgt u een aantal seconde de tijd alvorens de meting zal starten. Deze tijd staat standaard op 10 seconde. Echter is deze tijd onder de betreffende schakelaar aan te passen naar uw wensen.

Account

Antwoord: Dit ligt aan de frequentie waarop u de app gebruikt. Wanneer u de app langer dan 7 dagen niet meer gebruikt wordt u uitgelogt en worden opgeslagen gegevens gewist. Dit wordt gedaan vanwege veiligheid overwegingen.
Antwoord: Wanneer u uitlogt zullen alle opgeslagen gegevens, zoals een opgeslagen takenlijst, of de wachtrij leeg worden gemaakt. Dit gebeurt vanwege veiligheidsoverwegingen.
Antwoord: Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten kunt u naar watertotaalbeheer gaan en op wachtwoord vergeten drukken.
Antwoord: Wanneer uw account niet meer actief is, terwijl dit wel de bedoeling is, kunt u contact opnemen met de klantenservice van watertotaalbeheer om te bekijken of uw account opnieuw geactiveerd kan worden.

Staat uw vraag er niet tussen, dan kunt u mailen met de helpdesk. Zij kunnen u wellicht verder helpen.